Empire...

12:49 PM


Hi there! Eto mene s novim postom. Opet je prošlo puno vremena, zapravo, oko mesec dana, ali to skorz ima logike. Jednog vikenda pravim fotke, sledećeg ih obrađujem, onog tamo odmaram i narednog ih objavljujem. Samo pratim svoj tempo, a u poslednje vreme sam u fazonu - pooolako. Posebno vikendima! Dovoljan cim od mene je što sam jedne subote ustala u 7 ujutru da bih stigla na jutarnju pojekciju "Birdmana" na Festu. A i tada sam na trenutak pomislila "fuck this shit, gledaću ga na Popcorn time-u!" (dobro je što imam jaku volju i samo-disciplinu pa sam tu ideju odmah izbacila iz glave i oduševila se filmom + imala ceeeo dan pred sobom). Poenta priče - ja sam ponekad lenja, vi nemojte biti, Beograd je lep vikendom u 8 ujutru! A lep je i kad mu se vratite posle službenog puta od 5 dana, pa ste happy što ste preživeli svoj prvi let (tj. dva) avionom (tako je, nikada ranije nisam letela, fuck me, right?). 
Anyway, skrenula sam s teme. Mnogo sam lenja, usporena i volim da hedonišem sa dobrom knjigom, hence the post at 9pm! Uživajte u ostatku vikenda, u početku proleća, u novim kolekcijama, u novim izazovima i obavezno u "Mementu" koji počinje na Rts1 za oko sat, dva (seriously, go watch it!).

Pozdravljam vas, do sledećeg posta!!! ;)
Marija 


coat, pants, shirt, necklace / ZARA
blouse / PULL&BEAR
boots /  STRADIVARIUS
gloves / H&M
scarft / OASAP (find it here)

You Might Also Like

7 comments