Saturday, March 1, 2014

Ferris Wheel ride...


Pre neki dan, tačnije 25. februara, moj online kutak proslavio je svoj rođendan. Prvi pod nazivom "Victima Perfecta", ali treći sveukupno. Čitave tri godine pred objektivom i povremeno iza njega. Tokom ove tri godine uspela sam da otkrijem šta je to što se meni zaista dopada, kakve fotografije i sadžaj želim da plasiram i kakav utisak želim da izazovem kod vas koji svraćate na ovu adresu. Ponekad je teško napraviti razliku između onoga što je vaša lična težnja i onoga što vam društvo nameće kao cilj, i ne mogu da kažem da sam uvek uspevala da razaznam koje od ta dva u datom trenutku živim. Barem što se ovog bloga tiče, odgovori na neka pitanja i dileme su mi mnogo jasniji. Kako ni u životu ne volim da pravim radikalne promene niti doživljavam prosvetljenja, već prednost dajem postepenom razvoju, isto se dešavalo i sa blogom. 

Današnje fotografije nisu sa namerom nastale pored kalemegdanske panorame, ali gledajući ih u ovom trenutku razmišljam koliko se uklapaju u ono što današnji post predstavlja. Protekle tri godine blogovanja zaista bi se mogle uporediti sa vožnjom panoramom. Smenjivali su se momeni u kojima bih imala osećaj da mi ništa ne ide po planu, ali i oni kada sve "legne" na svoje mesto i kada se prisetim da se svaki trud isplati. I tako u krug. Ono što mi je bitno je da ovo mesto konačno predstavlja mene, moja interesovanja koja želim da podelim sa vama i moju ideju da je moda jedan zanimljiv i inspirativan aspekt života, ali svakako ne i onaj najbitniji koji može da obezbedi bilo šta više od trenutne radosti. Veliku zahvalnost za to što trpi moje prohteve i bubice dugujem svom najdražem fotografu <3 koji je već tri godine moja najveća potpora, mami koja iščekuje i čita svaki post (a ponekad i fotka) i zahvalila bih se vama koji iz dana u dan svraćate ovde i pružate podršku svojim lepim rečima... :)

Do sledećeg posta! :***
Marija




cardigan - OASAP (find it here)
shirt - ROMWE
pants - STRADIVARIUS
bag - CARPISA
necklace - STRADIVARIUS
bracelet - H&M
shoes - CONVERSE

Facebookbloglovininstagram

18 comments:

  1. Srećan ti blogorodjendan! :) Taj džemper mi se posebno svidja, a slike su kao i uvek fenomenalne..

    ReplyDelete
  2. Lepo. :) I srecan prvi tj. treci rodjendan! :D

    ReplyDelete
  3. Predivne su ti slike, a taj kardigan sto nosis je preeeeelep, pogotovo print :)
    Srecan rodjendan :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2014/02/yellow-and-blue-new-neklace.html

    ReplyDelete
  4. Hello from Spain: congratulations for these three years. Great job .. We keep in touch

    ReplyDelete
  5. Srecan rodjendan. Slike su super.
    http://milanasweetlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Odlican post i odlicne fotke, samo tako nastavi! :-*

    Kod mene giveaway, navrati!
    ninafashionshow.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Srecan rodjendan.
    Odlicne slike.
    Svidja mi se taj kezual izgled, a dzemperic je meden.

    ReplyDelete
  8. Jao ovaj cardigan ti je savrsen i bas mi se jako dopadaju te sare.
    Divan look, super fotke!!

    ReplyDelete
  9. Fotke su savrshene! Svidja mi se taj kardigan...

    ReplyDelete
  10. Prelepe su fotke kao i cela kombinacija!
    I čestitam (sa mali zakašnjenjem) :)

    ReplyDelete