Petroleum blue...

7:08 AM


U slučaju da se neko pitao - I'm still alive! :P Još koliko dugo će i blog biti, pitanje je, ali za sada je tu. Slike nisu nastale ni juče, ni prekjuče (očigledno), već pre dobrih mesec, dva... Više ni ne pamtim. Isto kao što ne pamtim kada se tačno promenio moj stav prema ovakvim kombinacijama. Priča sa strogim krojevima, jednostavnim poslovnim komadima bez previše detalja, počela je kao obaveza, a sada postoji kao nešto što biram jer mi se ništa drugo ne dopada. Naravno, ono što vidite na fotografijama nije u potpunosti poslovna kombinacija već više okretanje ka opuštenijem stilu jednostavnim dodavanjem statement ogrlice i kožne jakne umesto recimo crnog blejzera i nekog mirnijeg nakita. Zanima me da čujem vaše utiske tako da - pišite!

Do nekog narednog kuckanja! <3
Marija


jacket - QUIZ
shirt, pants, necklace - ZARA
bag - STRADIVARIUS
shoes - ALDO

You Might Also Like

7 comments

  1. Lepa kombinacija. Ja bi ovo sa stiklama al ovako je sigurno mnogu udobnije :)

    http://maramasplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Odlicno :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Odlicno ti stoje i ovi ''stroziji'' krojevi, pantalone su jako dobre :)) svidja mi se sto si sve to iskombinovala sa baletankama :)

    ReplyDelete