Live from H&M

4:01 AM


Pošto smo po prvi put krenuli kolima na more iskoristili smo priliku da svratimo u Cosmos, ogroman tržni centar na periferiji Soluna, u koji sam svaki put do sada iz autobusa čežnjivo gledala. Nismo se dugo zadržali, bio je to kratak odmor od sat vremena koji smo proveli, a gde drugde do u H&M-u!

Fotkala sam za vas, a i za sebe jer zaista nije bilo vremena da se na sve obrati pažnja i detaljnije razgleda. Sniženje je neverovatno tako da preporučujem svima koji letuju u Grčkoj da svrate. Svi kupaći kostimi koštaju maksimalno 25eura (oba dela), a moja sreća je bila ogromna kada sam našla baš onaj model koji već neko vreme želim - i to poslednji broj. Uskoro ćete ga videti i na fotkama sa plaže, a do tada - uživajte u ovim! :D

Do sledećeg posta! :***

Marija


You Might Also Like

9 comments

  1. Jeee.. i ja cu uskoro tamo!! :)

    ReplyDelete
  2. Ajme.. predobro, ja bi :)))

    btw, slike su ti mrak ;)))

    pratim te od sada,

    pusa Matea

    ReplyDelete
  3. super je kupaci :)

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Bila sam u H&M u Rumuniji ali se nesto nisam odusevila... Ti si bolje prosla :**

    XoXo
    Venoma
    Venoma's fashion diary

    ReplyDelete
  5. Divne fotke! Lepo se provedi!

    ninafashionshow.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bila sam je i ja tamo,kad sam se vracala s mora isla sma i ja u Neos Marmaras! :) Ja sam iskupovala u Bershku :) Sve dzabe,moja preporuka :)

    ReplyDelete