Practical as hell!


E, da... Dugo me nije bilo sa novom kombinacijom, a šta sada imam da ponudim - ništa neuobičajeno. Najpraktičnija moguća varijanta: kosulja, džemper, farke i jedan upadljiv komad nakita. To je ono što obaveze ovih dana zahtevaju, a ja mogu da se nerviram ili da se pomirim s tim! Ovo drugo mi više prija, razumna je odluka... A opet, Bernard Shaw kaze da nerazumni ljudi stvaraju progres (!). Nista od progresa za mene ove nedelje :P
Ljubac, do sledećeg posta! :***


sweater - BABASSU (find it here)
shirt - ZARA
jeans - BERSHKA
boots - PEACOCKS
bag - STRADIVARIUS
necklace - simple DIY

john cena

26 comments:

  1. Divna i u praktičnom! Vestica je extra! <3

    ReplyDelete
  2. E a meni se ta tvoja UOBICAJENA kombinacija BAAS DOPADA!!:))

    ReplyDelete
  3. I love your casual look! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  4. Mnogoo ti je slatka ova majičica! :) ♥

    ReplyDelete
  5. super je kombinacija, veruj da niko ne očekuje od blogera da izigravaju ledy gagu :) očekujemo da budu drugačiji, ali i svi vi imate svoj svakodnevni život koji bi bilo teško živeti u nekim ludačkim kombinacijam, tako da je ovo ok :) samo moooolim te da daš uputstvo za DIY ove ogrlice, i što je možda još važnije da napišeš gde si kupila lanac (tačnu adresu pošto sam i ja iz bg-a)i koliko si ga platila. Hvaaaal :) pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti sto razumes! :))
      Sto se tice ogrlice bilo mi je glupo da pisem post "kako napraviti" jer je to obicno parce lanca (metar, tacnije) koji je povezan na krajevima satenskom tracicom jer mi je tako bilo slatko (a i da bih mogla da odvezujem po potrebi). Lanac je kupljen u Bulevaru, pozamanterija "Singer Bagat servis" broj 32 ii 36 nisam sigurna :) i kosta 790 dinara po metru :)

      Delete
  6. Jaaako mi se svidjas!
    Dzemper je strava!
    :*

    ReplyDelete
  7. Likeit so much, great outfit and you look great.
    Love that sweater :D

    http://rosee96.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. zlatne detalje obozavam,sve sto imam na srebrene nijanse redje nosim...ovaj lancic je zavrsijo svoj poso u ovoj kombinacii..:)a djemper-nemam reci

    ReplyDelete
  9. I love the details on the jumper!


    xo
    Sophie Mayanne
    Stop by and check out my blog sometime, I would love to know what you think.

    ReplyDelete
  10. Meni je ovo jako lijepo, ajde ne mora svaki put biti nešto posve neobično!:)

    ReplyDelete
  11. Meni je ovo super, udobno a opet efektno, plus je taj džemper prelep...tako da, opušteno :D ;)

    ReplyDelete
  12. Love your outfit! And that necklace is amazing!
    I cant believe it's a diy!!
    Merry Christmas!!

    http://adollwithoutstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. sve sto volim - oversize+cupavo :)

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Divan je džemperak i super je zlatni detalj ;)

    ReplyDelete
  15. obozavam oversized dzempere, i lepo ti stoji cela kombinacija :)
    pratim te preko gfc-a, nadam se da ces posetiti moj blog i pratiti me nazad ako ti se svidi :*** :)
    http://cathylita.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Preziveces valjda i bez tog progresa xD ljubim :*

    ReplyDelete
  17. You look great and that sweater is perfect. Very nice style. Would you like to follow each other via bloglovin? Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ReplyDelete
  18. Super ti je outfit, najvolim ogrlicu!

    xx
    http://vikingmode.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Presladak džemper!

    www.stills.rs

    ReplyDelete
  20. Sladak DZ. Jako mi se dopada kroj. Lak je za sivenje, videla sam i takve bluzice. Extra su

    ReplyDelete


  21. HELLO BEAUTIFUL! Today by chance I have known your blog, and as always I say; between sisters bloggers should be supported and I already I have given my support joining your community of followers! It was a surprise, I see that each time there are blogs of high quality I do not know and I am pleased to have found! I invite you to my own, I hope you like it and encourages you to give me your support! We keep in touch! Good luck and very grateful for your new friendship!KEYKOAMODEL.

    ReplyDelete

 

CONTACT ME ;)

marijafashion@yahoo.com

Followers

Plezir magazin - SEPTEMBAR 2014.

Powered by Blogger.

Oasap